the right way


sweater: House t-shirt: House jeans: Newyorker flats: Camaieu
Vo štvrtok, piatok som bola pozvaná na firemnú akciu, kde som bola predstavená ako nový člen tímu pred celým stredným manažmentom, asi dva dni (ak nie viac) som bola v strese nie z toho čo sa ide diať, ale čo si idem obliecť, aby som zanechala dobrý dojem. Nakoniec som zvolila svoje korálové šaty TU a TU. Bolo fajn plno nových informácii a samozrejme spoznanie nových ľudí, stretla som chalana, ktorý je vášnivý cestovateľ a bol už všade okrem Austrálie, Afriky a Ruska. Celý večer som nadšene počúvala o jeho cestovateľských zážitkoch z poslednej cesty do Číny, kde strávil 2 týždne a stálo ho to len neuveriteľných 950€ pozerala som si jeho fotky, videá ako sa čínsky zamestnanci hotelov a rôznych obchodov ráno povinne rozcvičujú s manažérom na čele ... naozaj zaujímavé. Povedala som si prečo tak nežijem aj ja! Vždy ma fascinovala história a iné kultúry, ale vždy informácie čerpám len z internetu, youtube a zo zážitkov iných. Ďalší bod do môjho zoznamu "viac cestovať po svete" Nehovorím, že necestujem, cestujem ale cieľ bude "viac, viac, viac"

V piatok po návrate som si prevzala pracovný notebook, kľúče od kancelárie a v stredu môžem začať pracovať na novej pozícii. Veľmi sa na to teším :)

Ľudia sú rôzny, to vieme všetci, ale niektorí dokážu byť veľmi zlí, neprajní alebo je to závisť ja neviem. Ale vždy som bola taká, idem si za svojim snom, chopím sa každej príležitosti a som cieľavedomá a ambiciózna, som typický vodnár, neznášam stádový syndróm a vždy chcem ísť proti všetkým pravidlám resp. si vytvoriť nové, cez ktoré to pôjde tiež, nechcem byť ako každý chcem byť iná. Chcem sa posunúť ďalej, posúvam sa ďalej, a nepotrebujem mať okolo seba ľudí, ktorí keď vidia, že som niečo dosiahla sa mi otočia chrbtom alebo budú ku mne milí, do očí mi niečo povedia a v zápätí sa správajú ako keby som im zjedla raňajky. Je to naozaj zvláštny pocit, nikdy som nikomu nič neurobila, úprimne sa tešila z úspechov iných, nerozumiem prečo sa nedokážu aj oni tešiť z môjho úspechu, cítim z nich negativitu. Ale už to nejdem riešiť verím, viem, že som na správnej ceste za mojim snom, úspechom, je to môj život a chcem ho žiť naplno. 

Krásny slnečný deň prajem všetkým a dnes určite neseďte doma :) ja dnes idem gratulovať spolužiačke zo strednej školy a súčasne aj kolegyni na svadbu, a idem prevetrať svoje šaty z promócie TU.

18 komentárov:

  1. to je až neuveriteľné,že bol skoro všade,musí to byť úžasné! a gratulujem ti ešte raz k práci,prajem ti veľa úspechov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím palce na nové pozici! A moc pěkně fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej, tak budem na teba myslieť a držať palce, aby sa ti darilo :) tá prvá fotka je ináč naozaj parádna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. waw pani tebe to pristane!!!! :) a prajem vela uspechov :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nech sa ti darí :')
    tomu "cestovateľovi" teda závidím :')
    a tie balerínky sú super :')

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)
      veru aj ja mu zavidim ale nie nesmiem zavidiet ja doprajem

      Odstrániť
  6. to je skvelé, že ti všetko vychádza, Ivanka :) Teším sa s tebou ;) Inak veľmi pekný článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Červená,modrá,bílá.To jsou skvělé barvičky,které Ti moc sluší :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý jeden názor / Thank you :)